Известие

Collapse
No announcement yet.

156 или 166?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 156 или 166?

    Здравейте колеги! Нов съм във форума и обмислям тая седмица да си взема алфичка но се колебая между 156 и 166 и имам няколко въпроса.1-во за мотора Дизел или Бензин лично аз искам дизелче, но до сега съм карал само бензин и ме интересува подръжката му и основните проблеми и разлики между двата.2-ро да попитам видях много 166-ци има ли как да се махне оригиналната музика,защото като гледам няма cd, а пък всичко е цяло с копчетата за климатика и т.н. и 3-то последно при дизеловите двигатели 2.4 има ли разлика като се сложи чип и ако може цени и мнения от хора които имат чип.
    извинявайте ако мястото на темата не е тук но просто ми се стори най-подходящо :P Благодаря ви!
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD


  • #2
    Здравей

    Към първия въпрос - това е лично предпочитание и въпрос на какъв екземпляр ще попаднеш. Относно поддръжката е спорен въпросът кой е по-евтин, но по default бензинът е с по-ниски експлоатационни разходи.
    Към втория - 166-ците са с чейнджъри повечето така, че ако имаш късмет да не са го извадили джамбазите, ще слушаш CD. Другият вариант е x-Car link и ще можеш да си запазиш оригиналната визия, която е много красива и да имаш дори МР3
    И към третия - ремапването се усеща най-много при двигатели с принудително пълнене, т.е. JTD (дизел) е доста подходящ за това и колата след една такава интервенция става доста приятна за каране

    По написаното от теб усещам, че си се насочил към 166, затова те съветвам да прочетеш теми от раздел "166"

    УСПЕХ с намирането на кола и не се хвърляй на първата лъскава, гледай внимателно и задължително да се закара в проверен сервиз, за да ти кажат какво си купуваш
    sigpic

    Comment


    • #3
      пък и зависи кво търсиш. икономия или лукс и пространство

      Comment


      • #4
        !56 - По спортно усещане и си имаш и лукса, също возията е добра. Зависи дали си фен на дизел или бензин, от теб зависи какво ще искаш. И двете ще вървят добре, но чипосания дизел е по-бърз, защото когато е стоков е достра тромав двигател. Задължително чипосваш бензина понеже 2.0 туйн спарковете след дълго каране над 200 гърмят и доколкото знам чипа оправял тоя проблем, но въпреки всичко са големи лами и много гориво гълтат. Пък ако си с чипосан дизел, тогава и туйн спаркове ще шамариш.
        166 - Луксозна лимузина в която да тънеш от кеф и екстри (По широка е от 156). МНОГО мека возия. Задължително дизел да е и при това чипосан за да усетиш силата на 2.4JTD. CD чейнджъра не ти трябва отзаде, направо го продавай. Жабката на таблото може се махне и там да ти се изгради корпус за плейър и от там да си пускаш музиката. Това до багажника да се разхождаш не е работа. Поддръжката по 166 е много по-скъпа. Съединител за 156 дизел струва 300 лв. За 166 струва над 500 лв. Едно е да купуваш гуми 15-ки, друго е 16,17-ки.
        Last edited by RoMAN; d.m.y г., 14:00.

        Comment


        • #5
          Ако потърсиш ще намериш добре поддържани и от двата екземпляра. Но преди всичко какво търсиш - двете коли са в различен клас, като 166 е лимузина, с по-класическо и луксозно излъчване. Докато 156 е по-спортна кола, но не отстъпва по удобство по нищо. Поддръжката е по-ефтина на 156-ците. Дизел е добра опция, при 156 мисля че 2.4 е задължително, тежко купе. При 156 2,4 мн върви, малко са по-скъпите частите от 1,9. 1.9 е по-икономичният двг с по-ефтина поддръжка, но с по-малко вървеж естествено. Успех
          sigpic
          Gulfstream G650 with Italian design...

          Comment


          • #6
            Уау задължително чипосване за 2,0 тс и над 200 гърмят а разхода леле-леле ,аз съм с такъв вече 1 година -върви доста повече от 1,8тс и харчи като 1,6тс а за гърмежи ,взривове направо паднах от смях

            Comment


            • #7
              Благодаря за мненията колеги и най-вече на Connor
              Alfa Romeo 156 1.9 JTD

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от plamen petkov Покажи съобщение
                Уау задължително чипосване за 2,0 тс и над 200 гърмят а разхода леле-леле ,аз съм с такъв вече 1 година -върви доста повече от 1,8тс и харчи като 1,6тс а за гърмежи ,взривове направо паднах от смях
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=37394
                http://www.alfaromeo-bg.com/forum/sh...t=26940&page=2

                Почети малко темите и виж колко хора се оплакват от тоя проблем (Виж конкретно втория линк пост #19,#15, #22, #72) . За разход също не ми спори, защото съм карал почти месец такъв туйн спарк и разхода му под 12 не падаше, че на моменти и на 14 отива ако по-бързо я караш в града.

                П.С. Покарай я за 5 мин над 200 постоянна скорост и пак ще си говорим.
                Last edited by RoMAN; d.m.y г., 13:51.

                Comment


                • #9
                  Еее колега ти ми разби мечтите ! Този месец правя точно 1 година с 156 2,0тс нищо не съм пипал по нея и не съм сменял ,и нищо лошо не мога да кажа за колата много хора ми говореха какви ли не работи за разхода,за здравината,че за частите това са митове и легенди които самата кола успя да упровергае всичко друго е само приказки на които повечето хора се хващат и си купуват здрави,икономични,с евтини части Гоуфчета

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от plamen petkov Покажи съобщение
                    Еее колега ти ми разби мечтите ! Този месец правя точно 1 година с 156 2,0тс нищо не съм пипал по нея и не съм сменял ,и нищо лошо не мога да кажа за колата много хора ми говореха какви ли не работи за разхода,за здравината,че за частите това са митове и легенди които самата кола успя да упровергае всичко друго е само приказки на които повечето хора се хващат и си купуват здрави,икономични,с евтини части Гоуфчета
                    Значи за разхода не знам, защо продължаваш да спориш, че е малък като съм карал тази кола и знам какво е, много други хора ще го пътвърдят. Te по каталог й дават 11,7 градско, а какво говорим за след 10 години? Мислиш, че още ще гори така както е горяла, като нова ли? Мит е за частите ли? Термостат за алфа 156 струва 120 лв. За голф или опел струва 20-30 лв. Да ти кажа никак не е мит, а си го има черно на бяло. Ми ако не си сменял нищо има 2 варианта. Не си ходил в сервиз и следователно си мислиш, че всичко е тип топ или просто си уцелил хубава кола. Ама нали знаеш, че за гаргата нейното гарванче си е най-хубаво. Нямам 10 години опит с коли и не мога да кажа, че всичко знам и разбирам но времето през което имам книжка съм минал през 3 алфи (156 1.9JTD, 156 2.0 и 166 2.4JTD) и съм придобил някаква представа за какво иде реч, как например 156 бензинките обича да им заминава вариатора, набутвацията с двете свещи на цилиндър или пък при 156 дизела дебитомерите. Та времето през което съм карал алфа е повече от година и няма смислъл да ми обесняваш кое как е.
                    Last edited by RoMAN; d.m.y г., 15:31.

                    Comment


                    • #11
                      абе и бензиновите са хубави ама иска газов инжекцион който не дава чак такава огромна икономия в сравнение с дизела. 10 литра газ ако са 10 лева, 6 литра нафта пак са 10 лева от бензиностанция (аз е зимам нафтата на 1.25), но поне багажника ти е празен

                      Comment


                      • #12
                        Разликите в цените не са чак толкова големи плюс това говориш за голф който не е в класа на 156 пример носач за голф 4 130лв горен носач 156- 110лв долен 180лв по-скъпи са защото са от алумини ,за разхода заводски-
                        голф 4 1,6-100кс-5,9/7,6/10,5л
                        156 2,0-155кс---6,6/8,5/11,7л
                        Макар че голфа е по-малък и с по-малък двигател най голямата разлика с Алфата е около 1 л - мале как съм са прекарал

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от plamen petkov Покажи съобщение
                          Разликите в цените не са чак толкова големи плюс това говориш за голф който не е в класа на 156 пример носач за голф 4 130лв горен носач 156- 110лв долен 180лв по-скъпи са защото са от алумини ,за разхода заводски-
                          голф 4 1,6-100кс-5,9/7,6/10,5л
                          156 2,0-155кс---6,6/8,5/11,7л
                          Макар че голфа е по-малък и с по-малък двигател най голямата разлика с Алфата е около 1 л - мале как съм са прекарал
                          а колега колко масло харчи на 1000 км? понеже съм чел в тестдрайвовете за този мотор че може и до литър да харчи на 1000 км

                          Comment


                          • #14
                            За 1 година само бензин и 8 лв за крачна помпа забравих

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от plamen petkov Покажи съобщение
                              За 1 година само бензин и 8 лв за крачна помпа забравих
                              от година до година има разлика. кажи колко километра си минал

                              Comment

                              Working...
                              X